Friday, November 16, 2007

URRR!

Okei. Muuk on püsti KURI! Mis ****** reklaam see on "Jääda kokku vaid harjumusest... bla-bla"??!! Kampaania maht on ÜÜRATU. Kampaania sõnum ületab igasugused eetika ja moraali piirid. Mingisugune jäme joon peab ju olema raha teenimise ja tunnete vahel!? Tegemist on shokiteraapiaga ja teatavasti shokk tavaliselt töötab. Kahjuks töötab ka see shokk, sest mitmed füüsilised ja eraisikud leiavad ennast kulm kortsus guugeldamas, mida ometi selle reklaamiga nüüd Eesti inimesele NOVEMBRI KUUS, aasta kõige nõmedamal ja valusamal kuul, kuul, mil inimesed lähevad lahku, kolivad lahku ja inimeste sõbrad lähevad lahku ja kõik halvad asjad on korraga teineteisel kukil, mida meile niisugusel kuul öelda tahetakse... ? Või siis õigemini, mida nina alla hõõrutakse. Eksole. Muuk võtab asja praegu väga isiklikult, aga sinna ei saa hetkel midagi parata.
Muuk töötab ka ise hõljuvas ja kõikelubavas reklaamivaldkonnas ja teab väga hästi, et reklaami eesmärk on tähelepanu, effektiivsus ja müük. AGA! See ei tähenda, et reklaam peab moraalivaba olema.

3 comments:

Anonymous said...

Minu arust see küll mingi shokireklaam ei ole. Mul pole mingit shokki sellest. Millegi pärast on mul ka ilmselge tunne, et tegu on ühe automargi reklaamiga. Aga... see võib ka ekslik tunne olla.

thezookeepersboy said...

Tuli välja, et tegemist on ajakirjaga Lilit. Kus on seos? Ajakiri vs "jääda kokku vaid harjumusest...". Kas seos on selles, et naisteajakirjades räägitakse väga palju suhetest, kahtlustest, kõhklustest, et siis sihtgrupp, keda see teema niikuinii huvitab märkab antud OOH lahendust ning "sillastub" sellest? Väga kahtlane. Aga vaatame, kuidas siis minema hakkab. Minul usku ei ole. Pigem niisugune lähenemine tekitab minusse veendumuse, et ma ei tarbi ise kunagi seda ajakirja. Teine variant on see, et mina personaalselt ei olegi sihtgrupp, seega reklaamitegijat ei huvitagi, kuidas minu psüühikale antud üllitis mõjus.

K said...

ma arvan, et see on selline kahe teraga mõõk. naisteajakirjades on ju suht ühed samad teemad igal pool, nimed on lihtsalt teised, ülesehituski on väga sarnane ja ju nad tahavad uusi kliente püüda lihtsalt sellega, et on uued, mitte et neil oleks midagi uut pakkuda, aga noh, mis sa harjumuse pärast ikka sama ajakirja ostad, meil on samad teemad, osta parem meid, sest me oleme uus.