Thursday, July 20, 2006

Velvet Goldmine ja kook

Kuidas oleks? Teeks Velvet Goldmine´ist kooki? Ilmselt tuleks sellest üks põrguäge kook, millel säraküünlad ja krõmpsuv iiris sees. Niimoodi kujutaksin ma ette seda, kui Velvet Goldmine oleks kook. Kindlasti ei oleks see tavapärane vanaema kohupiimakook, mille tegemises ma meistritiitli saanud olen. See oleks midagi keerulist ja mittenaturaalset. Nagu eelpool öeldud sai - iiris ja säraküünlad ja barbariss. ;)
Ja tegelikult oligi mul mõte teha kooki ja vaadata selle juurde seda kultusfilmi. Aga seda mitte praegu, äkki hoopis õhtul. Praegu on kell 12:33 minu arvutis. Mul on teine puhkusepäev nendest kolmest, mille ma välja kasseerisin. Olen METSIKULT maganud, näinud unes, et jõuluvana on tegelikult mustanahaline mees, kes ei sõida saani vaid ufolaevaga ja Marbolo Man oli unenäos viskist ennast purju joonud ning kurtis, et naised ei peaks käekottidega jalutamas käima, need kaovad ju ära... Nüüdsiis olen tõusnud üles, üks ninapool on kinni (imelik !) ja mõtlen, et täna võiks teha midagi erilist oma erakordselt vaba neljapäevaga. Eile mina koristasin riidekappi. Tegin endale lubaduse, et koristan riidekappi ning olin siis rahul ja õnnelik iseenda sees, kui kapi peale nelja vaevarikast tundi korda sain. Väljaviskamiseks läks ca 10 kilekotitäit kraami... sealhulgas leidis oma koha ka kaheksakümnendatest pärilt lilla pükskostüüm, mida viimati Vahter minu sünnipäeval teise shokeerimiseks kandis.
Nüüd tuleb ette võtta järgmised asjad: 1. planeerida reisid Värskasse ja Rootsimaa mägedesse 2. otsida elutuppa toolid (väga raske teema!) 3. uurida, kas keegi tahab ühineda koogi tegemise ja filmi vaatamisega 4. külastada elioni - wifi vaja tuppa saada ;) 5. mõelda elu üle järele.

No comments: