Wednesday, November 07, 2007

Kas Alanis on Alanis?

Kaheksa minuti pärast algab koolitusele tõtt.... kähku-kähku vaja joostes targaks saada, kähku-kähku, kähku-kähku....

Enne targaks saamist avaldab Muuk arvamust Alanis Morrisette`i kohta, kelle kaunid palad on tänase muusikabloki teemaks. Arvamus on niisugune, et Alanis oli aastaid tagasi palju ehedam, huvitavam, omapärasem, põnevam, teda vaadates tekkis küsimus: hmmm.. mida ta sööb, kus ta elab, mida ta kannab, mida ta mõtleb, kas ta kammib oma juukseid, kes ta selline on... ? Viimasel aastal (või siis pisut kauemgi) on Alanis muutunud kuidagi... mitte endaks. Kummaline. Kas Alanis on muutunud mitte-endaks või on Muuk muutunud mitte-endaks ja ei tunne enam Alanist ära, sest tema enda väärtushinnangud on muutunud... Vot, mine ja võta kinni.

Igatahes, Alanise Uninvited, blokis laul nr 2, on üks ilusamaid ballaade, muuhulgas pärineb see ka filmi City of Angels soundtrackilt, mida võiks omakorda pidada filmimaailma üheks ilusamaks ballaadiks :).

Enjoy!

4 comments:

Siim said...

Ma olen täitsa nõus su jutuga... Minu jaoks on ikka ka kõige rohkem Alanis see tema Jagged Little Pill plaat.

Luarvik said...

Kas ta ei läind mitte mehele või midagi? Või lahutas hoopis. Samas, ma ei saagi sellest aru saama kuidas üks 21. aastane tüdruk kirutas sellise plaadi nagu Jagged Little Pill (tollaal 19-aastane mina oli pahviks löödud) või siis vähe hiljem sellise laulu nagu Thank U. Müstika. Ma olen umbes 3 aastat üritanud Thank U kohta midagi paikapanevat öelda/kirjutada, aga ma ei suuda. See on lugu on lihtsalt natuke kõrgem tase:) Et kahe sõnaga ei haaragi...

K said...

inimesed muutuvad. võib-olla te ei ole alanisega enam ühel lainel lihtsalt?..

thezookeepersboy said...

Jah, kulisside taga on tõesti räägitud, et Alanis olla mehele läinud. Kuigi... Mäletan Alanist hoopis teisiti. Kas ei olnud mitte seriaalis "Sex and City" katkend, kus Alanis suudles kedagi naisterahvast? Või siis on mul selektiivne mälu... Ta kuidagi oli enne niisugune nagu ta oleks kogu ümbristeva maailma suhtes täiesti paigas. Temast õhkus midagi seesugust :). Rahu, heatahtlikkust, analüüsivõimet...
Ja loomulikult Jagged Little Pill (uskumatu! album), hilisematest Under Rug Swept pole ka paha. Üksvahe kuulasin seda albumit vist ... hmm... 4 päeva järjest. Kirjutasin mingisugust suuremamoelist tööd ja kuulasin.
Aga eks kõik inimesed muutuvad. Ilmselt oli see millekski vajalik :). Tema enda jaoks, ehk. Ja tegelikult avaldan siin arvamust vaid meedia poolt loodud kuvandi alusel inimesest, kes "päriselus" ei pruugi ühelegi nendest omadustest vastata...