Thursday, August 17, 2006

Kallil on kaubik!

Täna on eriti ebakehastuv päev olnud. Ebakehastuv on ta just selle tõttu, et : 1. töö, mida ma olin teinud eelmised kaks suvekuud sai kustutatud ühe persooni käe läbi, kes lihtsalt arvas, et seda pole vaja. Nüüd tuleb see uuesti teha ja kaasata selle tegemise protsessi ka meie lõunanaabreid. Teatavasti on eestlased, lätlased ja leedukad ühesuguse ajukujuga ning koostöö laabub suurepäraselt... mhmh. 2. Minu laptopi kõvaketas otsustas puhkusele minna või siis hankida endale ajutise haigusnähu ning hakata minu faile kustuatama. Lihtsalt iseeneslikult. Lahe. 3. Mul on halvad eelaimdused. Vastik. Aeg-ajalt need tulevad. See on niisugune ebameeldiv etteteadmine, et midagi saab toimuma ja see "miski" ei ole just kõige positiivsem. Nii tore on olla pooleldi saikik.
Nüüd istun ja haldan ennast võõrast masinast ja võõraste programmide kaudu. On ebamugav ja peab harjuma.

**

Tore uudis!
Kallil on kaubik! :))))
Plaan niisugune: kell 1800 teeme värske kaubikuga lõbusõitu, ostame regati jäätist ja lähme kinno mõttetut filmi vaatama.

No comments: