Sunday, August 20, 2006

Lauka seepia vol 3
























5 comments:

Siim said...

Nende piltide peal olete te kõik nii õnnelikud. Kas te olete ka nende piltide all nii õnnelikud?

thezookeepersboy said...

Su küsimus on sama mõtlik ja sügav kui Su pilk sellel pildil, mis minu vastuse ekraani vasakut kätt jääb...
Vastus on niisugune: sellel päeval olime kõik õnnelikud ja siis tuli pühapäev ja olime ka õnnelikud ja siis tuli esmaspäev, üks üleütlemata tore esmaspäev ja olime uuesti õnnelikud ja nüüd on teisipäev, arvan, et aasta üks tobedam ja rumalam päev ja oleme vähem õnnelikud...
Õnn. Mis on õnn? Kui õnn on koos olla kõige toredamaga, siis mina olen õnnelik. Teiste nimel ei taha midagi ära lubada. Nemad räägivad iseenda eest.

Siim said...

Seda ma tahtsingi kuulda. Või noh, lugeda. Ei olegi tähtis, mis asi õnn on. Kui sa seda tunned, siis tead, et seep ta on. Ei mingeid definitsioone...

thezookeepersboy said...

Õnn ilmselt tundub inimeseti erinev... Mismoodi õnn Sulle tundub?

Siim said...

Õnn on väga mitmetasandiline. Mul vähemalt. Täna päeval olin vahepeal sellisel tasandil (moodsalt: level), kus õnn äkitsi peale tuli. Olin Nõmmel autoga valgusfoori taga, sadas äikest, müristas, välkus. Raadio ütles, et tänavavalgus läks põlema, sest nii suur pilv tuli. Üks ilmatuma kena neiu oli kõnniteel läbimärg ja naeris endamisi, silmad säras. Minu elus pole praegu üldse kõik päris nii hästi kui teoreetiliselt võiks olla - aga vaat sel hetkel oli õnn.