Tuesday, August 29, 2006

Amnestiapäev!

Erakorraline teadaanne! Erakorraline teadaanne! 21. septembril toimub ettevõtmine: munad-maha-lõikus (loe: mandlioperatsioon) Viimsi haigla renditavates Fertilitase operatsiooni saalides. Tuleb narkoos! Tuleb valu! Tuleb koogelmoogel ja jäätis! Muuk väriseb... Narkoositeema on väga võõras ja sisendab hirmu. Muukile ei meeldi kontrolli kaotada. Üks süvapsühholoogia alaste kalduvustega töökaaslane vaatas Muukile üks päev otsa ja ütles: "Ma arvan, et Sa ei ole kunagi oma elus kaotanud kontrolli iseenda üle. Ma arvan, et Sa eelistad seda kunagi mitte kaotada." Muuk siis mõtles selle lause peale.... mõtles sügavalt... "Kuidas siis nii, et ma ei ole kunagi kontrolli kaotanud. Olen ikka. Olen purjus olnud ja mitte mäletanud. Olen väga vihane olnud, nii et silme eest mustab ja mõte ei ole selge. Mhhh... ikka on olnud ju olukordi..." Läks mööda aasta ja veel üks ja siis sai Muuk teada, et sellel töökaaslasel oli olnud õigus. Tegelikult ei olnud Muuk kunagi kontrolli kaotanud. Alati on olemas olnud mingisugune element, mis omab ülevaadet, isegi siis kui ollakse purjus, ei mäletata, ei teata, ei taheta kontrollitud olla... isegi siis. Muuk avastas ka seda iseenda kohta, et absoluutne kontrolli kaotamine ei istu talle üldse. Paanika tekib. Väga kohutav paanika. Ja seda paanikat ei taha ta enam kunagi tagasi.
Igatahes. Tulemas on amnestiapäev! Dr. Oliver otsustas munad maha võtta. 11. september on doonoripäev ja siis on 21. september ja siis on 2nädalat haiguslehte ja siis EI PEA ENAM kuristama ja kuristama ja kuristama ja kuristama ja kuristama ja kuristama ja kuristama ja kuristama ja kuristama ja kuristama ja kuristama ja kuristama ja kuristama ja kuristama ja kuristama ja kuristama ja kuristama ja kuristama ja kuristama ja kuristama ja kuristama ja kuristama ja kuristama ja kuristama ja kuristama ja kuristama ja kuristama ja kuristama ja kuristama ja kuristama ja kuristama ......

1 comment:

Anonymous said...

Oled sa ikka kindel selle narkoosi suhtes? Artikkel ütles ju et tuimestus on parem kui narkoos...
Ja ma loodan, et ma kohtan munadega Muuki ka veel :)