Friday, September 01, 2006

Nukkurlus

Muuk joob suures toas veini ja vaatab filmi. Ta vaatab hoolega senikaua, kuni talle tuleb pähe mõte minna Tuuslamit magamistuppa äratama. Mõte saab teoks.
Muuk läheneb voodile. Tuuslam magab. Voodi on lennuväli. Tuuslam magab. Sinise teki sisse mässitud, nukkub nagu pisimaim emaüsas. Muuk sammub kaksiraksi voodi peale, Tuuslami jalad jäävad talle alla. Muuk raputab pisut. Kummardab Tuuslami kõrva juurde: "Tuuslam, me peale kell 9 kirjaniku juures olema. Tuulsam.... Tuuuuuuslammm... kell 9. Sa ju lubasid, et täna õhtul Sa ei maga. "
Tuuslam eriti peenel häälel: "Mhmmhhhhh."
Muuk: "Tuuslam, ma tahaksin Sind praegu suudelda."
Tuuslam teeb ühe silma pilukile.
Muuk: "Suudleksin Sind pikalt ja sügavalt.... "
Tuuslam teeb teise silma lahti.
Tuuslam: "Sa ju rikud meie kokkulepet. Ma ju pidin pool tundi magada saama."
Muuk: "Ei, ma ütlesin, et poole tunni pärast tulen ma veega ja kui see ei aita, siis ma tulen jääga. Praegu ei ole mul ju kumbagi kaasas."
Tuuslam armas-viril häälel: "Mmm-mmmmmmm... mind on petetud."
Muuk: "Reede õhtud ei ole magamiseks."
Tuuslam: "Mis siis..... "
Muuk: "Uni on hea-hea-hea, jah."
Tuuslam saab pea seina peale püsti. On seal niimoodi mõne sekundi, silmad vajuvad uuesti kinni, pea hakkab vasakule vedama... veab... veab veel.... padi! Tuuslam jälle padja peal. Kohiseb.
Muuk: "Ma kirjutan Sinust dialoogi...."
Tuuslam... kohhhhhhhh.
Muuk hakkas kirjutama.

1 comment:

Siim said...

Aww.
:)