Friday, July 14, 2006

Ma olen märgistatud

Nii. Lapsevanem tungib territoorimule kell 1630. Achtung! Achtung! Pilti ei saa enam seinast maha võtta! Schaisse! Seinale on kulunud pildijälg. Vot. Jama lugu. Küürisin mina seina paberi ja švammi ja rätikuga. Ei miskit! Tuleb alla anda. Ma olen märgistatud. Viisin prügi välja. Jube ilus ilm on. Kured! Leidsin niisugust nime kandva assotsiatsiooni nagu OÜ Kalamaja Perearstid. Asub see putka Tööstuse 13 aadressil. Ilmselt kaineri kõrval. Ei ole veel helistanud. Otsustasin hiina meditsiini kasuks. Ehk siis on minul niisuguse persooni telefon nagu Lgp Dr Suidre, kelle veel lugupeetum praksis asub Juhkentali 17A aadressil. Või siis vähemalt nii teatas mulle selle proua automaatvastaja. Ilmselt on täna haigete inimeste põud. Tädi on läinud välja päevitama.
Hakkan nüüd tolmu võtma. Keegi peab ju. Roheline tolmuimeja on ukse taga peidus. Ja siinkohal võin ma märkuse teha, et ma täiesti ja tõsiselt vihkan seda tolmuimejat. See on ca 10 aastat vana ning teeb HÄÄÄÄÄLLTTT! Kohutav. Ilmselt minu peavalu on mulle hiljem tänulik. Mhmh. Aga! Ma ei saa ju lapsevanemal seapessa tulla lasta. Siis ta vaatabki, et laps suremas. Ja tõsi on, et laps ei ole suremas. Laps saab hakkama! (see kõlas justnagu raamatus... nüüd tekkis mul silme ette pilt lasteraamatu loomkangelastest, kellest vapper siilipoiss haige on ja tõuseb hambas ristis voodist püsti ning taob siis vihaselt endale rinda: ma saan hakkama! Ja ärge teie mitte mõelge, et mina väeti ja hädine ja NÕRK olen! Kured olete, kui nii mõtlete. Kured ja ei keegi teine...) Vot. Headaega.

No comments: