Thursday, July 13, 2006

Polsterdamisvajadused

Ma ei saanud täna öösel üldse magada. Nüüd istun tööl nagu kurretanud kurg ja ei saa mõtlemisega hakkama. Õudne!
Vihma ladistas ja ma avastasin, et see plekist renn, mis on kinnitatud minu MAGAMISTOA akna külge kõlab nagu Kaarli kiriku orel keset ööd. JUBE! Ja nii kui ma magama jäin, tuli seal jälle tilk-TILK- TTTTIIILLLLKKKKKKK!!!! Igatahes. Olin mina kuri. Väga kuri. Eriti hommikuti olen ma kuri niisuguse asja peale. Huvitav, kas peaks selle renni seal ära polsterdama kuidagi?
Täna on hektiline päev. Planeerid ja planeerid ning ikka ja jälle avastatakse tegemata asju, mõtlemata mõtteid ja nende tegematuste sees kisub aeg ajud kokku ning siis tekib PAANIKA. Jah. Nii hull asi siiski ei ole. Paanikat veel ei ole. Aga vastik on oodata, et keegi võiks nüüd oma töö ära teha.
Ma ei ole midagi söönud. Hommikul oli nii nii hall olla, et õudne. Sõin ära pool jogurtit. Öök. See ikka ei ole hea jogurt, või siis olen mina ennast kuidagi jogurtitest võõrandada suutnud. Ei tea. Igatahes, meil on täna vist kõige hallim ilm üldse selle aasta jooksul. Ja mul on kõht selgroo küljes kinni. Ilmselt peaks vist kuskilt mingisuguse võileiva võtma. Ehk oleks mõistlik. Jep ;).

No comments: